Müügitingimused
Veebipoe GurjanovaDisain.ee (edaspidi nimetatud Veebipood) omanik on Crystal AG OÜ (14972050), asukoht Tallinn, Katusepapi 4/2, uksetelefoni number 34, III korrus, plokk C3, ruum C306.
Müügilepingu kehtivus, teave kaupade ja hindade kohta:
Müügitingimused kehtivad e-poest kaupade ostmisel.
Nende juurde on märgitud e-poes müüdavate kaupade hinnad. Hinnale lisanduvad saatmiskulud.
See tasu sõltub ostja asukohast ja kauba kohaletoimetamise viisist. Saatekulu näidatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Info toote kohta on antud e-poes vahetult toote juures.
Tellimine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:
- Eesti pangamaksed: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele, Pocopay
- Leedu pangamaksed: Swedbank, SEB, Citadele, Šiauliu ja Luminor
- Läti pangamaksed: Swedbank, SEB, Citadele, Citadele ja Luminor
- Soome pangalingid: Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästopankki, Pohjola, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki
NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
Kui tellitud toodet ei ole võimalik selle kättesaamatuse tõttu või muul põhjusel kohale toimetada, teavitab pood sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastab tasutud raha (sh toote saatmiskulu) reeglina 1. 2 tööpäeva. Olenevalt makseviisist võib raha laekumiseks kuluda kuni 7 tööpäeva.
Kohaletoimetamine
Kaup saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Soome, Läti, Leedu. Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud: Omniva pakiautomaadid, Itella SmartPOST pakiautomaadid.
Kauba saatmise kulud kannab ostja, vastav hinnainfo kuvatakse tarneviisi juures.
Hinnangulised tarneajad (pühade ajal võivad tarneajad pikeneda)
Pakid kogutakse ja saadetakse teele 1-4 tööpäeva jooksul. Tarneaeg Eestis, Lätis, Leedus 2-4 tööpäeva. Rahvusvaheline saatmine 2-10 nädalat (Rahvusvahelise tarne tellimiseks võtke meiega ühendust teile sobival viisil ja me arvutame teile kohaletoimetamise).
Erandjuhtudel on veebipoel õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
Tolli- ja impordimaksud
Ostjad vastutavad võimalike tolli- ja impordimaksude eest. Me ei vastuta tollist tulenevate hilinemiste eest!
Õigus lepingust taganeda
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
Ostja võib 14 päeva jooksul lepingust taganemise õigust kasutades kasutada tellitud kaupa üksnes viisil, mis on vajalik kauba olemuses, omadustes ja funktsionaalsuses veendumiseks, nii nagu on võimalik kaupa kontrollida füüsilises kaupluses.
Kauba pakend peab olema terve, säilima peavad kõik originaalpakendi detailid ning toode ise peab välja nägema samasugune nagu ostes. Kui pakend on kahjustatud või ilmneb, et toodet on kasutatud, tagastatakse raha, arvestades toote kahju või kasutamise mahaarvamist.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus ning saata see e-posti aadressile info@gurjanovadisain.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba ostmisest taganemise avaldus. kauba kättesaamise kuupäev.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjuseks on see, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitud kaubale (näiteks vale kaup või asi on defektiga).
Ostja peab kauba tagastama 14 päeva jooksul avalduse esitamise päevast arvates või esitama tõendi, et andis kauba selle vedajale üle eeltoodud tähtaja jooksul.
Kõik tagastused saadetakse järgmisele aadressile:
Linnamäe tee 57, 13911 Tallinn (Priisle Maxima XXX) -Omniva, DPD, Smart Itella
Tel: +372 55552814
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul lepingust taganemise avalduse laekumise päevast arvates kõik temalt lepingu alusel saadud maksed.
Veebipoel on õigus keelduda raha tagastamisest seni, kuni ta on lepingu esemeks oleva kauba tagasi saanud või kuni ostja tõendab, et saatis kauba tagasi, olenevalt sellest, kumb toimub varem.
Veebipoel on õigus taganeda ostu-müügitehingust ja nõuda ostjalt kauba tagastamist, kui kauba hind veebipoes oli ekslikult märgitud selle turuhinnast oluliselt madalamale.
Nõudeõigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ja ilmnes 14 päeva jooksul kauba üleandmise päevast arvates. kaup ostjale. 14 päeva jooksul asja ostjale üleandmisest eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise hetkel. Veebipoe kohustus on vastav oletus ümber lükata.
Defekti ilmnemisel hiljemalt 14 päeva jooksul on ostjal õigus pöörduda veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@gurjanovadisain.ee või helistades telefonil (+372)55552814.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist tarbija tegevuse või tegevusetuse tagajärjel (ebaõige käitamine, õnnetus vms), või kui tegemist on tavapärase kulumisega, mis on tingitud tavapärasest kasutamisest esemest. Lugege kasutusjuhendit.
Kui veebipoest ostetud tootel on puudused, mille eest veebipood vastutab, parandab või asendab pood puudusega toote. Kui kaupa ei ole võimalik parandada või asendada, tagastab veebipood ostjale kõik müügilepinguga seotud maksed.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või
kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on veebipoe vastu pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressil info@gurjanovadisain.ee või helistades telefonil (+372)55552814.
Kui ostja ja veebipood ei suuda vaidlust kokkuleppe saavutamisega lahendada, võib ostja pöörduda tarbijavaidluste komisjoni poole.
Menetlustingimustega saab tutvuda ja kandideerida siin. Komisjonitasu tarbijavaidlused on volitatud lahendama ostja ja veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse vaatab komisjon läbi tasuta.
Ostja saab kasutada ka Euroopa Liidu tarbijavaidluste lahendamise platvormi.